27 مهر 1403

  • 1403/07/25
  • - تعداد بازدید: 9
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان زرقان

همزمان با هفته سلامت روان: برگزاری نشست بررسی عملکرد واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان زرقان با حضور مدیر سلامت روان،اجتماعی و اعتیاد علوم پزشکی شیراز

عملکرد واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان زرقان با حضور مدیر سلامت روان،اجتماعی و اعتیاد علوم پزشکی شیراز مورد بررسی قرار گرفت.

عملکرد واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان زرقان با حضور مدیر سلامت روان،اجتماعی و اعتیاد علوم پزشکی شیراز مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان زرقان، به مناسبت هفته سلامت روان با دعوت رئیس شبکه بهداشت و درمان زرقان دکتر فریبا رضایی، مدیریت سلامت روان،اجتماعی و‌اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دفتر ریاست شبکه بهداشت و درمان زرقان حضور یافت و در نشستی که با حضور رییس، معاون و مسئول واحد سلامت روان شبکه بهداشت و درمان زرقان برگزار شد، نقاط قوت و چالش های شهرستان در حیطه سلامت روان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر بهزادی رئیس شبکه بهداشت و درمان زرقان اظهار داشت: با توجه به اهمیت سلامت روان در تمام ابعاد زندگی و همچنین دغدغه شبکه بهداشت و درمان زرقان در ارتقای سلامت روان شهروندان عزیز، بر آن شدیم تا با همفکری دست در دست هم داده و خدمات با کیفیت و موثری را به مردم شهرستان زرقان در حیطه سلامت روان ارائه دهیم. امید است با برنامه های اتخاذ شده در این نشست، گام موثری در ارتقای سلامت روان شهرستان برداشته شود.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 110903
کلیدواژه

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید