27 مهر 1403

  • 1400/08/22
  • - تعداد بازدید: 284
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان زرقان

نشست رابطین سند سلامت روان در شهرستان زرقان

نشست رابطین سند سلامت روان با حضور کلیه پیام گذاران سلامت روان ادارات در فرمانداری زرقان تشکیل شد


نشست رابطین سند سلامت روان با حضور کلیه پیام گذاران سلامت روان ادارات در فرمانداری زرقان تشکیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان زرقان،مسئول واحد سلامت روانی ،اجتماعی ،اعتیاد گفت :علیرغم حصول دستاوردهای مهم از جمله افزایش سهم بودجه سلامت روان از کل بودجه نظام سلامت ،افزایش دسترسی به خدمات سلامت روان در سطح پایه در شهرها و روستاها وا فزایش تخت های بستری در بیمارستانهای عمومی، با این وجود شیوع اختلالات روانی کاهش محسوسی نداشته است و بر اساس ارزشیابی مذکور برنامه سیاست سلامت روان ایران تا سال 1404 در کمسیون دائمی شواری عالی سلامت و امنیت غذایی به تصویب رسیده است .

اسماپورقیومی افزود:رابطین به عنوان حامیان برنامه سند ملی سلامت روان در ادارات جهت مرتفع کردن موانع و چالشها نقش مهمی را ایفا می کنندلذا با توجه به چالشهای سلامت روان و برای موفقیت دراین سیاست نیازمند استفاده از ظرفیتها و همکاری های بین بخشی در سطح شهرستان می باشیم که دراین خصوص تفاهم نامه ای ما بین ادارات و شبکه بهداشت طی مدت دو سال تنظیم گردید .

 

وی ادامه داد در این نشست در خصوص نحوه تکمیل تفاهم نامه ،تعهدات ادارات ،اهداف و برنامه های پیشنهادی توضیحات لازم ارائه گردید و همچنین در خصوص ارسال گزارش عملکرد فصلی توسط رابطین ادارات تاکید شد.

 
پورقیومی افزود:در این نشست کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی با محوریت مقابله با خلق منفی و تاب آوری جهت پیام گذاران نیزآموزش داده شد.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 50157
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید