27 مهر 1403

  • 1403/05/03
  • - تعداد بازدید: 55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و دادگستری زرقان انجام شد:

تأمین و توزیع بسته های غذایی ویژه کودکان زیر پنج سال مبتلا به اختلال رشد در زرقان

80 کودک زیر پنج سال دارای اختلال رشد در زرقان تحت پوشش سبدهای حمایتی تغذیه ای قرار گرفتند.

با همکاری دادگستری و شبکه بهداشت و درمان زرقان، 80 کودک زیر پنج سال دارای اختلال رشد در این شهرستان، تحت پوشش سبدهای حمایتی تغذیه ای قرار گرفتند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان زرقان، دکتر بابک بهزادی رئیس این شبکه گفت: 
از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون، طی آرای صادره از سوی دادگستری زرقان جهت دو پرونده قضایی، متهمین این پرونده ها محکوم به تهیه سبد معیشتی جهت کودکان دارای اختلال رشد تغذیه ای شدند. در این راستا با همکاری واحد تغذیه شبکه بهداشت و درمان زرقان، جهت ۸۰ کودک زیر پنج سال مبتلا به اختلال رشد بسته های حمایتی تغذیه ای به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال خریداری و توزیع گردید.
دکتر بهزادی ضمن قدردانی از دادگستری شهرستان زرقان جهت صدور چنین آرائی که در راستای منافع سلامت محور شهرستان است، اظهار داشت:
هدف از اجرای این برنامه بهبود وضعیت تغذیه ای کودکان زیر پنج سال مبتلا به سوء تغذیه می باشد که با مشارکت شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرقان و دادگستری این شهرستان انجام گرفته است. حوزه سلامت این شهرستان از اجرای چنین طرح های حمایتی بطور ویژه استقبال می نماید. این شبکه تلاش دارد تا با شناسایی کودکان و ارائه خدمات و مشاوره های تغذیه ای، گام مؤثری در ارتقای سلامت این افراد بردارد.
نسرین دهش کارشناس مسئول تغذیه شبکه بهداشت و درمان زرقان افزود: از ابتدای سال جاری، تعداد ۸۰ کودک زیر پنج سال مبتلا به اختلالات تغذیه ای شناسایی شده در شهرستان زرقان، تحت پوشش سبد های حمایتی قرار گرفته اند و اقلامی از قبیل گوشت، برنج، خرما، حبوبات در بین ایشان توزیع شده است. جا دارد از تلاش های واحد امور حقوقی و کارشناسان تغذیه زیرمجموعه شبکه بهداشت و درمان زرقان در راستای اجرای این طرح قدردانی شود.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 105731
کلیدواژه