26 شهریور 1403

  • 1403/06/07
  • - تعداد بازدید: 42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
همزمان با آخرین روز از هفته دولت انجام شد:

بهره برداری از خانه بهداشت روستای چاه سرخ شهرستان زرقان

با اتمام مراحل ساخت خانه بهداشت روستای چاه سرخ از توابع لپویی در شهرستان زرقان، این مرکز همزمان با آخرین روز از هفته ی دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.

با اتمام مراحل ساخت خانه بهداشت روستای چاه سرخ از توابع لپویی در شهرستان زرقان، این مرکز همزمان با آخرین روز از هفته ی دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان زرقان، دکتر بابک بهزادی رئیس شبکه بهداشت و درمان زرقان گفت: این روستا با جمعیتی بالغ بر دو هزار نفر تاکنون فاقد خانه بهداشت بوده است. به یاری خداوند بزرگ و تامین بودجه سه میلیارد و دویست تومانی از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و توازن کمیته ی برنامه ریزی شهرستان زرقان در دولت سیزدهم، ساخت این خانه بهداشت در کمتر از پانزده ماه به اتمام رسید و امروز با حضور محمود رضایی معاون امور عمرانی استانداری فارس، دکتر جعفر قادری نماینده ی مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، دکتر اجرایی نماینده ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، فرماندار، شهردار، رییس شورای اسلامی و جمعی از مسوولین شهرستان زرقان افتتاح شد و آماده ی خدمت رسانی به مردم شریف این روستا می باشد.

دکتر بهزادی افزود: ساخت این خانه بهداشت در زمینی به متراژ ۴۰۰ مترمربع و با زیر بنای ۱۰۰ مترمربع انجام شد که زمین آن از سوی دهیاری و شورای اسلامی این روستا تأمین گردید. اهالی این روستا میتوانند از این پس از خدمات بهداشتی، واکسیناسیون و مراقبت گروه های مختلف سنی در این خانه بهداشت بهره مند شوند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 107071
کلیدواژه