18 شهریور 1403

  • 1403/04/06
  • - تعداد بازدید: 176
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان زرقان

برگزاری نشست بررسی وضعیت آب شرب شهرستان زرقان با حضور معاون بهره برداری آب و فاضلاب استان فارس

نشست بررسی وضعیت آب شرب شهرستان با حضور مهندس غفاری معاون بهره برداری آب و فاضلاب استان فارس در دفتر رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرقان، مهندس ایرج عباسی کارشناس مسوول واحد بهداشت محیط این شبکه گفت: در این نشست موضوعات و مشکلات بخش های مختلف حوزه تامین آب شهرستان توسط معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان فارس مطرح شد و ایشان ضمن اشاره به اهمیت نظارت و ارتقاء کیفیت آب شرب به عنوان رسالت اصلی شرکت آبفا، به همکاری و همفکری بیش از پیش با مرکز بهداشت به عنوان دستگاه ناظر، در جهت برطرف نمودن نقاط ضعف و ارائه به موقع گزارشات و معضلات بهداشتی شناسایی شده تاکید نمود.
در ادامه ی این نشست دکتر بابک بهزادی رئیس شبکه بهداشت و درمان زرقان، از اقدامات اداره ی آبفای شهرستان در حوزه آب‌رسانی و برخورداری صددرصدی شهروندان از آب شرب بهداشتی قدردانی نمود و این امر را مرهون تعاملات سازنده بین شرکت آبفا و شبکه بهداشت و درمان دانست و خواستار رفع برخی مشکلات بهداشتی گزارش شده در شبکه های آبرسانی شهرستان شد.
این نشست با حضور مهندس کریمی معاون اداره آبفا، دکتر سیدحسن احمدی رییس مرکز بهداشت شهرستان زرقان و کارشناس مسوول بهداشت محیط این مرکز روز دوشنبه چهارم تیرماه سال جاری برگزار شد.
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 104341
کلیدواژه