27 مهر 1403

  • 1403/07/25
  • - تعداد بازدید: 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان زرقان

با همکاری و هماهنگی مقام قضایی صورت گرفت: برخورد با فرد خاطی به دلیل ارائه ی خدمات غیرمجاز زیبایی مرتبط با حوزه ی پزشکی در منزل شخصی در زرقان

با همکاری و هماهنگی مقام قضایی با یک شخص خاطی در زرقان به دلیل انجام امور پزشکی در حوزه ی زیبایی در منزل شخصی، برخورد قانونی صورت گرفت.

با همکاری و هماهنگی مقام قضایی با یک شخص خاطی در زرقان به دلیل انجام امور پزشکی در حوزه ی زیبایی در منزل شخصی، برخورد قانونی صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان زرقان، دکتر بابک بهزادی رئیس این شبکه گفت: در پی دریافت گزارش درخصوص انجام اقدامات زیبایی مرتبط با حوزه ی پزشکی در منزل شخصی در زرقان، همکاران واحد نظارت بر درمان و امور حقوقی شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با همراهی مأمور نیروی انتظامی از محل زندگی این شخص بازدید کردند و با تجهیزات مرتبط با تزریق چربی، بوتاکس، فیلر مواجه شدند که وسائل مربوطه ضبط و جمع آوری گردید. اظهارات فرد خاطی که فاقد هرگونه تخصص و مدرک معتبر پزشکی بود ثبت گردید و این شخص جهت طی مراحل قانونی به دادگاه معرفی شد.


نعیمه رحیمی کارشناس نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان زرقان افزود:
انجام اعمال زیبایی نظیر تزریق چربی، ژل، فیلر، بوتاکس و یا انجام لیزر توسط افراد غیرمجاز و فاقد تخصص در منزل و مراکز غیرقانونی به دلیل کمتر بودن هزینه ها منجر به یک عمر پشیمانی و حتی مرگ می‌شود. در مواردی مشاهده شده است که فرد تا پایان عمر متحمل هزینه های سنگین درمان و از دست دادن سلامتی و زیبایی خود شده است. لذا از همشهریان فهیم خواهشمندیم در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را طی تماس با سامانه ۱۹۰ گزارش نمایند تا بصورت کاملا محرمانه مورد پیگیری قرار گیرد.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 110856
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید