27 مهر 1403

  • 1402/02/12
  • - تعداد بازدید: 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان زرقان

به مناسبت هفته سلامت انجام گرفت: اجرای برنامه صبحانه سالم، مسابقات ورزشی و نقاشی در مدارس زرقان

به مناسبت هفته سلامت انجام گرفت: اجرای برنامه صبحانه سالم، مسابقات ورزشی و نقاشی در مدارس زرقان


برنامه ی صبحانه ی سالم در دو مدرسه شهرستان زرقان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان زرقان، لیلا خرم نیا کارشناس بهداشت مدارس مرکز بهداشت زرقان گفت: به مناسبت هفته ی سلامت، طی هماهنگی های صورت گرفته با اداره ی آموزش و پرورش زرقان برنامه ی صبحانه ی سالم در دو مدرسه ی  خیام شهر لپویی و عصمتیه زرقان برگزار شد و سفیران سلامت دانش آموز با به همراه آوردن صبحانه، کشیدن نقاشی و انجام مسابقات ورزشی در این برنامه ها شرکت نمودند.
خرم نیا ضمن تاکید بر اهمیت صرف وعده صبحانه در دانش آموزان گفت: تغذیه در دانش آموزان به دلیل تاثیر مستقیم بر سلامت جسم و روان و نیز قدرت یادگیری آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بر همین اساس شناخت نیاز ها و علائق این گروه از مهمترین برنامه های واحد بهبود تغذیه در مراکز بهداشت در شهرستان ها نیز می باشد تا بتوان جامعه ای پویا و سالم را رقم زد.

در این راستا استفاده ازغذاهای سالم، میوه جات و سبزیجات در وعده های روزانه و میان وعده ها بایستی مد نظر والدین و خانواده ها قرار گیرد.
وی ادامه داد :‌ جشنواره ی غذای سالم با هدف تبیین علمی همراه با نشاط و افزایش خلاقیت در جامعه ی دانش آموزی برگزار می شود و لازم است از تمامی فعالان و همراهان اجرای برنامه های سلامت و سفیران دانش آموز صمیمانه قدردانی نمائیم.

این برنامه با اهدای جوایز به سفیران سلامت دانش آموز برتر از سوی مرکز بهداشت شهرستان به اتمام رسید. پایان خبر./
  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 77831
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید