29 شهریور 1403

  • 1402/09/10
  • - تعداد بازدید: 45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری اردوی جهادی یک روزه ی جهادگران سلامت در رحمت آباد زرقان بمناسبت هفته ی بسیج

اردوی جهادی سلامت محور در مرکز جامع سلامت رحمت آباد زرقان برگزار شد.

اردوی جهادی سلامت محور در مرکز جامع سلامت رحمت آباد زرقان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان زرقان، دکتر بابک بهزادی رئیس این شبکه با اشاره به اینکه این سومین اردوی جهادی سلامت محور است که در سال جاری به همت بسیج جامعه پزشکی در منطقه ی رحمت آباد برگزار میشود، گفت: هدف از برگزاری این اردو‌های جهادی، دستیابی آسان مردم مناطق محروم و کم برخوردار به خدمات بهداشتی و درمانی است.

دکتر بهزادی افزود: این برنامه با حضور متخصص زنان، اطفال، اعصاب و روان و دو متخصص داخلی و با همراهی کارشناس تغذیه و بینایی سنج در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی رحمت آباد انجام شد و خدماتی از قبیل ویزیت متخصص، غربالگری فشار خون، مشاوره تغذیه و بینایی سنجی به صورت رایگان به مردم بخش رحمت آباد و مردم روستاهای هم جوار آن ارائه گردید و دارو به صورت رایگان، با نسخه ی پزشک، در اختیار مراجعین و بیماران قرار گرفت. 

حمیدرضا ابراهیمی مسوول بسیج جامعه پزشکی زرقان و هماهنگ کننده ی این برنامه اظهار داشت: طی این برنامه ی جهادی ۴۲۲ نفر از مراجعین مورد خدمات ویزیت رایگان پزشکان متخصص و عمومی قرار گرفتند. همچنین ۱۸۵ مورد غربالگری فشار خون، ۷۶ مورد اندازه گیری قد و وزن، ۴۱۹ مورد دارودهی و ۵۲ نمونه گیری پاپ اسمیر از دیگر خدماتی بود که بصورت رایگان توسط تیم پرستاری و مامایی در این برنامه انجام گرفت. دو مورد ویزیت در منزل نیز توسط متخصص داخلی انجام شد.

ابراهیمی افزود: در این روز سرهنگ روح اله رستمی فرمانده ی سپاه پاسداران زرقان، سرهنگ صمصامی رئیس بسیج جامعه پزشکی استان فارس و سرهنگ شهرام قاسمی رئیس مسوول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان فارس با همراهی رییس شبکه بهداشت و درمان زرقان از اجرای این برنامه بازدید کردند و از خدمت رسانی پزشک و کارکنان بسیج جامعه پزشکی قدردانی نمودند.

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 90852
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید