30 شهریور 1403

  • 1398/08/18
  • - تعداد بازدید: 100
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

بازدید رییس شبکه بهداشت ودرمان ازبیمارستان امام حسن عسکری (ع) شهر زرقان

بازدید رییس شبکه بهداشت ودرمان ازبیمارستان امام حسن عسکری (ع) شهر زرقان

رییس شبکه بهداشت ودرمان زرقان به همراه کارشناس نظارت بر درمان از بیمارستان امام حسن عسکری (ع) این شهر بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان زرقان، در راستای رسیدگی به مسائل حوزه بهداشت و سلامت رییس شبکه بهداشت به همراه کارشناس نظارت بردرمان ازبخشهای اتفاقات و رادیولوژی بیمارستان امام حسن عسکری (ع) شهر زرقان بازدید کرد.

مهندس فیروز ظاهرپور ضمن گفتگو با کارکنان درباره نحوه نوبت دهی بیماران و مراجعان به بیمارستان از خدمات دهی و از شیوه برخورد کارکنان بیمارستان مطلع شدند.

مهندس ظاهر پور گفت: بخش رادیولوژی بیمارستان بصورت شبانه روزی فعال بوده وخدمات قابل ارائه در بخش رادیولوژی شامل رادیوگرافی ساده،سونوگرافی ساده و سونوگرافی کالرداپلرمی باشد که کلیه خدمات رادیوگرافی ساده، بصورت شبانه روزی وخدمات سونوگرافی نیز دو روز درهفته درروز های دوشنبه و جمعه صبح در مرکز انجام می شود. 

 

وی ادامه داد؛ بخش اتفاقات بیمارستان امام حسن عسکری (ع) زرقان همزمان با افتتاح بیمارستان راه اندازی گردیده است ودر حال ارایه خدمات به مراجعه کنندگان می باشد.

 
 

در این بخش در هر شیفت 3 نفر پرسنل پرستار یا بهیار مشغول به فعالیت می باشند و مسئولیت بخش با پزشک عمومی کشیک اتفاقات می باشد. 

اتفاقات بیمارستان امام حسن عسکری(ع) زرقان با دارا بودن امکاناتی نظیر دو دستگاه نوار قلب،یک دستگاه الکتروشوک، دو دستگاه ساکشن، یک دستگاه ونتیلاتور، دودستگاه مانیتورینگ قلبی ویک دستگاه پالس اکسی متری و آمبولانس با تجهیزات مانیتورینگ و ساکشن جهت اعزام بیماران در موارد ضروری می باشد و اقداماتی از قبیل گرفتن نوارقلب،انجام بخیه وپانسمان، انجام تزریقات و وصل سرم، شست وشو وپانسمان زخم های سوختگی،شست وشوی معده،انجام ساکشن وانجام احیای قلبی-ریوی به بیماران ارائه می شود.

 مهندس ظاهر پور اظهار داشت: با توجه به کمبود پزشک مقیم متخصص قلب و اعصاب در صورت مراجعه بیماران قلبی یا بیماران ترومایی وتمام بیمارانی که نیاز به انجام اقدامات پیشرفته تر درمانی دارند بیمار به همراه یک پرستار به مراکز درمانی پیشرفته تر اعزام می شود. 


 

در ادامه بازدید جلسه ای نیز با حضوررییس بیمارستان، رییس دفتر پرستاری، حراست شبکه ،کارشناس نظارت بر درمان،مترون بخش و دیگر کارکنان بیمارستان تشکیل شد که دراین جلسه درمورد مشکلات و کمبودهای کارکنان ،پرداخت کارانه، نحوه چیدن شیفتهای پرسنل بحث و گفتگو شد.

 

 

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبری : 13792
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید