رسیدگی به شکایات
|
مسئول رسیدگی به شکایات شبکه زرقان: یحیی خلیفه
شماره تماس: ۳۲۶۲۰۰۶۸ داخلی : ۱۳۶
شماره تماس جهت ساعات غیر اداری : ۰۹۱۷۷۲۸۷۷۸۶
|
شرح وظایف
|
جهت دریافت لینک فرم رسیدگی به شکایات اینجا را کلیک کنید
شرح وظایف
۱- دریافت شکایت شفاهی یا کتبی ارباب رجوع و پیگیری جهت پاسخگوئی مناسب و سریع
۲- دریافت و ثبت شکایات مردم ( مراجعین ) و پرسنل ، از واحد ها، کارکنان، مدیران و همچنین شکایات ارسال شده از طرف نهاد های نظارتی به صورت کتبی یا پست الکترونیکی یا به صورت پیامکی
۳- بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایت ها وپیگیری تا اخذ نتیجه به منظور پاسخگویی به شاکی
۴- پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکی
۵- جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و تا حد امکان تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش به ریاست مرکز و مافوق در دانشگاه
۷- پیگیری های مستمر پاسخ ها وکارشناسی آنها و ارائه پاسخ مناسب به شاکیان
۸- ثبت کلیه شکایات رسیده از نهاد ها ، تلفنی یا پیامکی در نرم افزار مربوطه طرح تکریم و نرم افزار اکسل اداره رسیدگی به شکایات
۹- دریافت پاسخ و توضیحات مکتوب از متشاکیان در خصوص شکایات مطرح شده
۱۰- پاسخ مکتوب به شکایات شاکیان بعد از نتیجه گیری از بررسی و تحقیقات
|
نحوه ی دریافت و رسیدگی به شکایات |
روش حضوری:
-مراجعه به مسئول رسیدگی به شکایات شبکه بهداشت به آدرس (شبکه بهداشت و درمان زرقان- واحد رسیدگی به شکایات- مهندس یحیی خلیفه)
-دریافت فرم طرح شکایات و ثبت شکایت در فرم مربوطه
-تعیین مهلت پاسخگویی توسط مسئول رسیدگی به شکایات
-انتظار تا زمان مقرر جهت دریافت نتیجه
روش غیرحضوری:
-تماس با دفتر رسیدگی به شکایات شبکه به شماره ۳۲۶۲۰۰۶۷-۸ داخلی ۱۳۶
-ثبت شکایات در سایت شبکه بهداشت به آدرس zarghan.sums.ac.ir
-ارسال پیامک به شماره ۵۰۰۰۲۰۷۰۰۰۳۳۱۸
-تماس با صندوق صوتی شبکه به شماره
|